|
|
|
|
| “Next Christmas” Το εορταστικό μήνυμα ελπίδας της Θεσσαλονίκης που έγινε viral. | |
|
---|
|
|
|
| Ο Οργανισμός Τουρισμού Θεσσαλονίκης έστειλε τις ευχές του με μία εσωτερική παραγωγή-video Clip με τίτλο «Next Christmas». Η καμπάνια βασίστηκε στην λογική του viral περιεχομένου ώστε να καταφέρει την μέγιστη δυνατή διάχυση του μηνύματος χωρίς την διεξαγωγή πληρωμένης καμπάνιας. Χιλιάδες χρήστες των social media μοιράστηκαν το βίντεο στα προσωπικά τους προφίλ καθώς και σε κλειστά groups Ελλάδος και εξωτερικού. Η παραγωγή του ΟΤΘ πέτυχε οργανική προβολή σχεδόν σε όλα τα κανάλια πανελλήνιας εμβέλειας, σε εκπομπές και δελτία ειδήσεων, και 260.000 προβολές στα social media. |
|
---|
| |
|
|
|
|
|
| Τα ατού της Θεσσαλονίκης προβάλλονται σε εξειδικευμένους τουριστικούς πράκτορες. | |
|
---|
|
|
|
| Ο Οργανισμός Τουρισμούς Θεσσαλονίκης συμμετείχε στο εικονικό εργαστήρι εναλλακτικού τουρισμού Greek Polish Alternative Tourism and Gastronomy Workshop παρουσιάζοντας τη Θεσσαλονίκη ως ιδανικό προορισμό εναλλακτικών δράσεων. |
|
---|
| |
|
|
|
|
|
| Η Θεσσαλονίκη μέσα από τα μάτια του Μάνου Λιανόπουλου | |
|
---|
|
|
|
| Ο γνωστός Vlogger Μάνιος Λιανόπουλος παρουσίασε τη Θεσσαλονίκη με τον ιδιαίτερο τρόπο που παρουσιάζει πόλεις και χώρες που επισκέπτεται, μετά από πρόσκληση του Οργανισμού Τουρισμού Θεσσαλονίκης. |
|
---|
| |
|
|
|
|
| Το νέο κτίριο της Περιφέρειας Κεντρικής Μακεδονίας απέκτησε καινούριο «κάτοικο». | |
|
---|
|
|
|
| Ο Οργανισμός Τουρισμού Θεσσαλονίκης προσέφερε ένα φυσικό έλατο ύψους 10 μέτρων, το οποίο μεταφυτεύθηκε στον αύλειο χώρο της Περιφέρειας τις μέρες των γιορτών με την προοπτική να μείνει μόνιμα εκεί. |
|
---|
| |
|
|
|
|
|
No comments:
Post a Comment