Τι πρέπει να προσέξετε κατά την κράτηση, μετά την άφιξη στο ξενοδοχείο αλλά και πριν από την αναχώρηση προκειμένου να εξασφαλίσετε μια ευχάριστη διαμονή; Σας παρουσιάζουμε 9 + 1 «επαγγελματικές» συμβουλές για να εξασφαλίσετε οικονομικότερη και πιο ποιοτική διαμονή στα ξενοδοχεία!
Σας αποκαλύπτουμε 9 «μυστικούς» τρόπους για να εξοικονομήσετε χρήματα στα ξενοδοχεία και… να βγείτε κερδισμένοι!
1. Προσοχή στις αποστάσεις
Τα ξενοδοχεία συχνά υπερβάλλουν στις περιγραφές τους, αποδεικνύοντας ότι η φράση-κλισέ «στην καρδιά της πόλης» είναι τελικά πολύ σχετική. Καλό είναι να ελέγχετε τις αποστάσεις με τη βοήθεια του Google Maps πριν προχωρήσετε στην κράτησή σας.
2. Προσοχή στις παροχές
Ζυγίστε τις ανάγκες σας και μελετήστε προσεκτικά αν το κατάλυμα της επιλογής σας ανταποκρίνεται σε αυτές. Ταξιδεύετε με παιδιά ή θέλετε να εξοικονομήσετε χρήματα; Πιθανόν χρειάζεστε δωμάτιο που να περιλαμβάνει κουζινάκι για την ετοιμασία κάποιων γευμάτων. Σκοπεύετε να χρησιμοποιήσετε αυτοκίνητο; Καλό είναι το ξενοδοχείο να προσφέρει δωρεάν στάθμευση ή εκπτώσεις σε γειτονικά πάρκινγκ. Όσο για το ίντερνετ, υπάρχουν ξενοδοχεία που χρεώνουν το Wi-Fi και άλλα που το διαθέτουν ως παροχή στους πελάτες τους.
Πλατφόρμες όπως το tripadvisor είναι αρκετά χρήσιμες για τις κριτικές των χρηστών. Θέλουν ωστόσο προσοχή και φιλτράρισμα. Όπως είπαμε, ο καθένας έχει διαφορετικές ανάγκες: κάποιος μπορεί να παραπονιέται για κάτι που για εσάς δεν είναι σημαντικό και το αντίστροφο.
4. Κάντε απευθείας κράτηση
Πολλοί ταξιδιώτες πιστεύουν ότι διαδικτυακές πλατφόρμες όπως η booking.com έχουν πιο ανταγωνιστικές τιμές. Πρόκειται περί παρανόησης. Τις τιμές και τις προσφορές στις πλατφόρμες τις αποφασίζουν τα ίδια τα ξενοδοχεία και όχι οι πλατφόρμες. Προτιμήστε να κάνετε την κράτησή σας απευθείας στο ξενοδοχείο και, αν κάποια διαδικτυακή πλατφόρμα προσφέρει το δωμάτιο που σας ενδιαφέρει με έκπτωση, ζητήστε από το ξενοδοχείο να σας το δώσει στην τιμή αυτή. Προσοχή όμως: Αν κάνετε την κράτηση τηλεφωνικά, μην καλείτε στη γραμμή κρατήσεων που θα βρείτε στο σάιτ του ξενοδοχείου – και αυτό γιατί συχνά τη συγκεκριμένη υπηρεσία διεκπεραιώνουν τρίτοι (γίνεται outsourcing), που δεν έχουν λόγο να σας κάνουν… χάρες. Τηλεφωνήστε στη ρεσεψιόν και μιλήστε μαζί τους.
5. Επωφεληθείτε των προνομίων
Εγγραφείτε στο πρόγραμμα επιβράβευσης τακτικών πελατών του ξενοδοχείου, το οποίο συνεπάγεται ειδικές παροχές, όπως δωρεάν διανυκτερεύσεις και αναβάθμιση δωματίου. Αν το ξενοδοχείο δεν διαθέτει τέτοιο πρόγραμμα ή δεν είστε μέλη, δεν χάνετε τίποτα να ζητήσετε κάτι έξτρα, όπως δωμάτιο με θέα ή ησυχία (τα δωμάτια στους επάνω ορόφους είναι πιο ήσυχα και έχουν καλύτερη θέα), δωμάτιο γωνιακό (είναι συνήθως μεγαλύτερα, ανεξαρτήτως του ορόφου στον οποίο βρίσκονται) ή τη δυνατότητα early check-in ή late check-out.
6. Προμηθευτείτε ωτοασπίδες
Ειδικά αν κοιμάστε ελαφριά, οι ωτοασπίδες μπορούν να φανούν σωτήριες όταν οι γείτονές σας στο ξενοδοχείο ή η ίδια η γειτονιά αποφασίσουν να ανεβάσουν τα ντεσιμπέλ. Δείτε αναλυτικά πως θα κοιμηθείτε και στο ξενοδοχείο…. σαν στο σπίτι σας!
7. Πάρτε πληροφορίες από το προσωπικό του ξενοδοχείου
Οι ρεσεψιονίστ συνήθως παίζουν τον ρόλο μίνι ξεναγών, οπότε είναι πολύ πιθανό να βγείτε κερδισμένοι ζητώντας τη συμβουλή τους για εστιατόρια, αξιοθέατα ή την ίδια τη γειτονιά. Έχετε ωστόσο στο πίσω μέρος του μυαλού σας ότι ενδέχεται το ξενοδοχείο να παίρνει ποσοστά κατευθύνοντας τους πελάτες σε συγκεκριμένα μέρη, οπότε χρησιμοποιήστε και τη δική σας κρίση ή διασταυρώστε το tip που σας δίνουν με τα tips του ταξιδιωτικού σας οδηγού ή άλλων ταξιδιωτών.
8. Ελέγξτε για έξτρα χρεώσεις
Αν έχετε κάνει χρήση του mini bar ή της υπηρεσίας in-room movie, ελέγξτε τι σας έχουν χρεώσει. Αν με κάτι δεν συμφωνείτε, θέστε το υπό αμφισβήτηση. Επειδή τα ψυγεία εφοδιάζονται με το χέρι, συχνά γίνονται λάθη. Επίσης ενδέχεται να έχετε πατήσει κατά λάθος την ταινία και να μην την είδατε ποτέ.
9. Πάρτε μερικά σουβενίρ
Αν φύγετε με τις πετσέτες ή τα μπουρνούζια του ξενοδοχείου, είναι σίγουρο ότι θα σας τα χρεώσουν ακόμα και μετά την απομάκρυνσή σας από εκεί. Δεν θα συμβεί όμως το ίδιο αν πάρετε για σουβενίρ τις πάνινες παντόφλες ή τις μίνι συσκευασίες σαμπουάν ή τα διάφορα άλλα kit, όπως αυτά με τα είδη ραπτικής. Επειδή δεν επαναχρησιμοποιούνται, τα περισσότερα ξενοδοχεία θα τα πετάξουν ούτως ή άλλως.
10. Να είστε ευγενικοί με το προσωπικό
Να είστε ευγενικοί με το προσωπικό καθόλη τη διάρκεια της διαμονής και αυτό σίγουρα θα βγει υπέρ σας. Όταν έρθει η ώρα να φύγετε, ευχαριστήστε τους για τη διαμονή σας, αν μείνατε ικανοποιημένοι, σε διαφορετική περίπτωση μη διστάσετε να δώσετε εποικοδομητικό feedback. Ειδικά όταν το κάνετε με τρόπο ευγενικό και όχι επιθετικά, θα εκτιμηθεί.
No comments:
Post a Comment