Avaton Luxury Hotel & Villas:
μαθήματα… τουρισμού
από την Κομίτσα Χαλκιδικής
Πιστεύουν πως το νέο luxury στη φιλοξενία είναι πολλά περισσότερα από ένα
πολυτελές δωμάτιο. Είναι η εμπειρία που ζει ο επισκέπτης και η μοναδικότητα που
αισθάνεται χάρη στις προσωποποιημένες υπηρεσίες. Αυτή η φιλοσοφία χαρακτηρίζει
τον τρόπο που προσεγγίζει τον τουρισμό το Avaton Luxury Hotel & Villas, μέλος
της Relais & Chateaux, στην Ακτή Κομίτσα της Χαλκιδικής και αποτελεί έμπνευση
δύο νέων ανθρώπων, της 28χρονης Ναταλίας και του 27χρονου αδερφού της
Πάνου Χαντζή, που μαζί με τον πατέρα τους Θεμιστοκλή έχουν δημιουργήσει,
μια ανάσα από το Άγιον Όρος, ένα σύγχρονο παραθαλάσσιο θέρετρο που ατενίζει
τα γαλάζια νερά της χερσονήσου του Άθωνα.
Το Avaton διαθέτει σήμερα 56 δωμάτια και βίλες, με την τελευταία επέκταση μάλιστα
να ολοκληρώνεται αυτό το καλοκαίρι. Συγκεκριμένα προστέθηκαν 20 δωμάτια, μετά
από τη δημιουργία ανάλογου αριθμού το 2020. Τριάντα ένα από τα 56 διαθέτουν
ιδιωτική πισίνα, οι 16 βίλες είναι εξοπλισμένες σαν κατοικίες, ενώ σε όλα παρέχονται
υπηρεσίες private concierge.
Η εκπαίδευση του προσωπικού, που αυξήθηκε σημαντικά τα τελευταία χρόνια,
είναι ακρογωνιαίος λίθος για το Avaton.
Οι εργαζόμενοι εκπαιδεύονται δύο μήνες πριν από την έναρξη της σεζόν, ενώ τα
αδέρφια Χαντζή στέλνουν κάποιους και στο εξωτερικό, για να τελειοποιήσουν την
εκπαίδευσή τους και να λάβουν νέα ερεθίσματα και γνώση που θα κεφαλαιοποιηθούν
στη συνέχεια στο θέρετρο.
Στα επόμενα σχέδια της οικογένειας Χαντζή είναι η δημιουργία μιας εταιρείας
μάνατζμεντ ξενοδοχείων, αλλά και νέων μονάδων που θα προστεθούν στο δυναμικό της.
Από τις κατασκευές στη φιλοξενία
Η οικογένεια Χαντζή δραστηριοποιούνταν επί χρόνια στον κατασκευαστικό κλάδο, με
τον Θεμιστοκλή Χαντζή να αποφασίζει να δημιουργήσει το ομώνυμο Κτήμα, ένα
συγκρότημα πολυτελών κατοικιών προς πώληση, στην Κομίτσα, μια περιοχή αγνής
ομορφιάς στην ανατολική Χαλκιδική. Η κρίση όμως του 2015, που ανέτρεψε τα
δεδομένα στο real estate, τον κατηύθυνε στην αξιοποίηση των πολυτελών κατοικιών
που δεν είχαν πουληθεί ως ενοικιαζόμενων. Κάπως έτσι έκανε το πρώτο βήμα στη
φιλοξενία, με 16 πολυτελείς βίλες. Σύντομα όμως στο Avaton έκανε την εμφάνισή της
η κόρη του, Ναταλία, επιστρέφοντας από τις σπουδές business management στο
Λονδίνο, μπαίνοντας στα βαθιά και στήνοντας με τον πατέρα της την τουριστική
ταυτότητα του Avaton.
Η σύνδεση με τη Relais & Chateaux
To 2017 μάλιστα έλαβαν την απόφαση να θέσουν το Avaton υπό την ομπρέλα της
Relais & Chateaux, ανοίγοντας ένα νέο κεφάλαιο στην ιστορία του θερέτρου με μια
ξεχωριστή σφραγίδα ποιότητας διεθνούς αναγνώρισης. Οι 16 πολυτελείς κατοικίες
διαμορφώθηκαν εκ νέου για τις ανάγκες της ξενοδοχειακής μορφής του Avaton και
προσαρμόστηκαν στις προδιαγραφές της γαλλικής αλυσίδας. Το 2020 στο Avaton ήρθε
να εισφέρει τις δυνάμεις του και ο Πάνος Χαντζής. Μετά από σπουδές στα τουριστικά
και στο real estate στο École hôtelière de Lausanne στην Ελβετία και αφού πέρασε από
το ξενοδοχείο The Dorchester στο Λονδίνο και το πλευρό του Alain Ducasse, του σεφ
με τα περισσότερα αστέρια Michelin στον κόσμο, αλλά και από το ξενοδοχείο Marriott
στο Άμστερνταμ, επέστρεψε στην Ελλάδα και η οικογένεια επανενώθηκε. Τα 16
δωμάτια έγιναν 36, δόθηκε ιδιαίτερη έμφαση στη γαστρονομία, που αποτελεί και μία
από τις σημαντικές προδιαγραφές της Relais & Chateaux, με τον σεφ Πάνο
Παπαδόπουλο να κάνει τα μαγικά του στο εστιατόριο, που προσφάτως μεγάλωσε και
ανακαινίσθηκε, για να καλύψει τις ανάγκες και των νέων δωματίων, 56 συνολικά με
την τελευταία επέκταση του 2023.
Πέραν του εστιατορίου το Avaton διαθέτει ένα champagne bar, όπου η λίστα των
cocktail αντλεί την έμπνευσή της από την αρχαία Ελλάδα και τα ελληνικά αποστάγματα,
μια δημιουργία του Marco Maiorano, διεθνούς φήμης mixologist/bartender. Παράλληλα,
από τις 17 αρχικά ετικέτες κρασιών το Avaton έφτασε να διαθέτει πλέον στην κάβα του
370 ετικέτες ελληνικού και διεθνούς αμπελώνα.
Εξατομίκευση και tailor made υπηρεσίες
Η λέξη personalization (εξατομίκευση) είναι αυτή που χαρακτηρίζει τις υπηρεσίες του
Avaton, όπως εξηγεί στη Voria ο Πάνος Χαντζής. Οι άνθρωποι του θερέτρου κάνουν
ενδελεχή έρευνα για τους πελάτες, ώστε να γνωρίζουν ακόμα και πώς πίνουν τον
καφέ τους πριν έρθουν και να μπορούν να σχεδιάσουν μια tailor made υπηρεσία. «Αυτό
που προσπαθούμε είναι να κάνουμε τη διαμονή τους αξέχαστη, να νιώσουν μοναδικοί.
Αυτό είναι το luxury για μας. Χτίζουμε σχέσεις τόσο με τους επισκέπτες όσο και με
τους συνεργάτες μας» λέει ο Πάνος Χαντζής.
No comments:
Post a Comment