Επανεκκίνηση σιδηρόδρομων: Το Intercity Αθήνα-Θεσσαλονίκη ξανά στις ράγες από σήμερα
Στο παρθενικό δρομολόγιο με προορισμό την Καλαμπάκα θα επιβαίνει ο Γιώργος Γεραπετρίτης με στελέχη του ΟΣΕ και της Hellenic Train
Ημέρα με ιδιαίτερο βάρος για τους ελληνικούς σιδηροδρόμους η Δευτέρα 3 Απριλίου, καθώς επανεκκινούν τα δρομολόγια του Intercity Αθήνα-Θεσσαλονίκη. Ύστερα από ένα μήνα διακοπής, η γραμμή επανασυνδέεται στον άξονα ανάμεσα στις δύο μεγαλύτερες πόλεις της Ελλάδας ως εξής:
- Από Αθήνα με την αμαξοστοιχία IC52. Ώρα αναχώρησης 10:28 και
- Από Θεσσαλονίκη με την IC55 και ώρα αναχώρησης 10:08.
Στο παρθενικό δρομολόγιο της επανεκκίνησης με την αμαξοστοιχία 882 που αναχωρεί στις 8:28 το πρωί για το ταξίδι Αθήνα-Καλαμπάκα-Αθήνα θα επιβαίνει ο υπουργός Επικρατείας αρμόδιος για θέματα μεταφορών, Γιώργος Γεραπετρίτης μαζί με στελέχη του ΟΣΕ και της Hellenic Train.
Παρόλ' αυτά, όπως μπορεί οποιοσδήποτε να δει στη σελίδα https://tickets.hellenictrain.gr, η ζήτηση για τα εισιτήρια στο πρώτο Intercity που θα κινηθεί στις ίδιες σιδηροτροχιές με το μοιραίο IC62 της 28ης Φεβρουαρίου, είναι πολύ χαμηλή. Έως αργά το βράδυ της Κυριακής, από τις διαθέσιμες 320 θέσεις, οι 250 παρέμεναν ελεύθερες στα 4 πίσω βαγόνια, μαζί με 2 στο πρώτο βαγόνι, δίπλα στους επισήμους.
Υπενθυμίζεται, επιπλέον, ότι το ταξίδι με το τρένο ύστερα από το δυστύχημα στα Τέμπη διεξάγεται υπό διαφορετικούς όρους. Συγκεκριμένα, αντί του ενός, όπως ίσχυε πριν, στο εξής σε κάθε αμαξοστοιχία Intercity θα βρίσκονται 2 μηχανοδηγοί και ένας συνοδός. Ενώ το όριο ταχύτητας από τα 160 χλμ/ώρα, περιορίζεται στα 100 χλμ/ώρα, κάτι που, προφανώς αυξάνει τη διάρκεια του δρομολογίου, από τις 4 ώρες/4 και 15 λεπτά, στις 5 ώρες και 28 λεπτά. Ως εκ τούτου, το τρένο εξομοιώνεται απολύτως με τα υπεραστικά λεωφορεία της ίδιας γραμμής.
Σε ό,τι αφορά γενικότερα τη διαδικασία επανεκκίνησης των σιδηροδρόμων, σύμφωνα με την τελευταία ανακοίνωση της Hellenic Train, από σήμερα 3 Απριλίου 2023 προστίθενται οι εξής συρμοί:
Στη διαδρομή Αθήνα – Καλαμπάκα – Αθήνα:
Υπενθυμίζεται ότι, παραμένουν σε κυκλοφορία οι λεωφορειακές γραμμές σε επιλεγμένες διαδρομές, έως την πλήρη αποκατάσταση της σιδηροδρομικής κυκλοφορίας. Η Hellenic Train με νεότερες ανακοινώσεις θα ενημερώνει για τα δρομολόγια που θα προστίθενται σταδιακά στο πρόγραμμα κυκλοφορίας. Πιο αναλυτικές πληροφορίες σχετικά με τα δρομολόγια των ελληνικών σιδηροδρόμων βρίσκονται εδώ.
Στη φυλακή ο επιθεωρητής του ΟΣΕ
Κρατούμενος είναι πλέον ο επιθεωρητής του ΟΣΕ Λάρισας, Δημήτρης Νικολάου, καθώς κρίθηκε προφυλακιστέος ύστερα από την υποβολή πολυσέλιδου απολογητικού υπομνήματός του στον ανακριτή. Τα επιχειρήματα του κ. Νικολάου δεν έπεισαν τον ειδικό ανακριτή και γι' αυτό διατάχθηκε η μεταγωγή του στις φυλακές της Λάρισας, εκεί όπου κρατείται επίσης ο Βασίλης Σαμαράς, ο «μοιραίος» σταθμάρχης της 28ης Φεβρουαρίου. Σύμφωνα με πληροφορίες από ΜΜΕ της Λάρισας, οι Νικολάου και Σαμαράς προαυλίζονται μαζί και τα κελιά τους βρίσκονται σε πτέρυγα με κρατούμενους για οικονομικά εγκλήματα.
- Από Αθήνα με την αμαξοστοιχία IC52. Ώρα αναχώρησης 10:28 και
- Από Θεσσαλονίκη με την IC55 και ώρα αναχώρησης 10:08.
Στο παρθενικό δρομολόγιο της επανεκκίνησης με την αμαξοστοιχία 882 που αναχωρεί στις 8:28 το πρωί για το ταξίδι Αθήνα-Καλαμπάκα-Αθήνα θα επιβαίνει ο υπουργός Επικρατείας αρμόδιος για θέματα μεταφορών, Γιώργος Γεραπετρίτης μαζί με στελέχη του ΟΣΕ και της Hellenic Train.
Παρόλ' αυτά, όπως μπορεί οποιοσδήποτε να δει στη σελίδα https://tickets.hellenictrain.gr, η ζήτηση για τα εισιτήρια στο πρώτο Intercity που θα κινηθεί στις ίδιες σιδηροτροχιές με το μοιραίο IC62 της 28ης Φεβρουαρίου, είναι πολύ χαμηλή. Έως αργά το βράδυ της Κυριακής, από τις διαθέσιμες 320 θέσεις, οι 250 παρέμεναν ελεύθερες στα 4 πίσω βαγόνια, μαζί με 2 στο πρώτο βαγόνι, δίπλα στους επισήμους.
Υπενθυμίζεται, επιπλέον, ότι το ταξίδι με το τρένο ύστερα από το δυστύχημα στα Τέμπη διεξάγεται υπό διαφορετικούς όρους. Συγκεκριμένα, αντί του ενός, όπως ίσχυε πριν, στο εξής σε κάθε αμαξοστοιχία Intercity θα βρίσκονται 2 μηχανοδηγοί και ένας συνοδός. Ενώ το όριο ταχύτητας από τα 160 χλμ/ώρα, περιορίζεται στα 100 χλμ/ώρα, κάτι που, προφανώς αυξάνει τη διάρκεια του δρομολογίου, από τις 4 ώρες/4 και 15 λεπτά, στις 5 ώρες και 28 λεπτά. Ως εκ τούτου, το τρένο εξομοιώνεται απολύτως με τα υπεραστικά λεωφορεία της ίδιας γραμμής.
Σε ό,τι αφορά γενικότερα τη διαδικασία επανεκκίνησης των σιδηροδρόμων, σύμφωνα με την τελευταία ανακοίνωση της Hellenic Train, από σήμερα 3 Απριλίου 2023 προστίθενται οι εξής συρμοί:
Στη διαδρομή Αθήνα – Καλαμπάκα – Αθήνα:
- - Από Αθήνα η αμαξοστοιχία 882, με ώρα αναχώρησης 08:28
- - Από Καλαμπάκα η αμαξοστοιχία 887, με ώρα αναχώρησης 16:45
Υπενθυμίζεται ότι, παραμένουν σε κυκλοφορία οι λεωφορειακές γραμμές σε επιλεγμένες διαδρομές, έως την πλήρη αποκατάσταση της σιδηροδρομικής κυκλοφορίας. Η Hellenic Train με νεότερες ανακοινώσεις θα ενημερώνει για τα δρομολόγια που θα προστίθενται σταδιακά στο πρόγραμμα κυκλοφορίας. Πιο αναλυτικές πληροφορίες σχετικά με τα δρομολόγια των ελληνικών σιδηροδρόμων βρίσκονται εδώ.
Στη φυλακή ο επιθεωρητής του ΟΣΕ
Κρατούμενος είναι πλέον ο επιθεωρητής του ΟΣΕ Λάρισας, Δημήτρης Νικολάου, καθώς κρίθηκε προφυλακιστέος ύστερα από την υποβολή πολυσέλιδου απολογητικού υπομνήματός του στον ανακριτή. Τα επιχειρήματα του κ. Νικολάου δεν έπεισαν τον ειδικό ανακριτή και γι' αυτό διατάχθηκε η μεταγωγή του στις φυλακές της Λάρισας, εκεί όπου κρατείται επίσης ο Βασίλης Σαμαράς, ο «μοιραίος» σταθμάρχης της 28ης Φεβρουαρίου. Σύμφωνα με πληροφορίες από ΜΜΕ της Λάρισας, οι Νικολάου και Σαμαράς προαυλίζονται μαζί και τα κελιά τους βρίσκονται σε πτέρυγα με κρατούμενους για οικονομικά εγκλήματα.
No comments:
Post a Comment