Friday, April 3, 2020

ΜΠΟΡΕΙΤΕ ΝΑ ΒΟΗΘΗΣΕΤΕ?
Εχω ενα προβλημα.Προ ημερων πληρωσα εναν λογαριασμο της ΔΕΗ,μεσω του κωδικου ηλεκτρονικης πληρωμης, με χρεωση στην καρτα που εχω απο την Εθνικη Τραπεζα.
Προχθες μου ηρθε μηνυμα απο την Τραπεζα σε σχεση με τον λογαριασμο και την υποχρεωση να τηλεφωνησω στον αριθμο της Τραπεζας 210-4848.484.
Τηλεφωνησα χθες και για δεκα λεπτα ακουγα το μηνυμα
 ‘Αυτη τη στιγμη ολοι οι εκπροσωποι μας ειναι απασχολημενοι.Παρακαλω περιμενετε’.Επεσα σε δυσκολη ωρα,υπεθεσα και ξαναπροσπαθησα σημερα,Παρασκευη,3/4/20 στις 11.19 το πρωι.Ξανα το ιδιο μηνυμα και υποκρουση διαφορες σονατες.Η υπομονη μου κρατησε εως τις 11.39 και μετα εκλεισα το τηλεφωνο.
Υπαρχει αλλος τροπος επικοινωνιας με την Τραπεζα η θα μου κοψουν το ρευμα χωρις να μαθω τον λογο?

No comments:

Post a Comment