Πώς ταξιδεύουν οι πολύ προνομιούχοι
Οι 10 κορυφαίες παροχές των μεγάλων αεροπορικών εταιρειών του πλανήτη.
Ναι, σωστά μαντέψατε, η Ryanair δεν συμπεριλαμβάνεται στη λίστα. Ούτε η Easyjet... Εννοείται, όμως, ότι και οι τιμές των εισιτηρίων που πληρώνει κάποιος για να απολαύσει τις ακόλουθες παροχές, δεν έχουν καμία σχέση με τα 9,99 ευρώ που διαφημίζει πρόσφατα η Ryanair, ως τιμή εισιτηρίου για προορισμούς του εξωτερικού. Οι επιβάτες της First Class πληρώνουν τετραψήφια νούμερα - ένας επιβάτης της Α΄ Θέσης, σε κάποιες περιπτώσεις, ξοδεύει όσα όλοι οι υπόλοιποι συνεπιβάτες του στις «κατώτερες» θέσεις μαζί.
Σ' αυτό ακριβώς το 1% των επιβατών αποβλέπουν όλες οι μεγάλες αεροπορικές εταιρείες του κόσμου. Και προκειμένου να το δελεάσουν, οι παροχές τους, συχνά ανταγωνίζονται τη φαντασία σεναριογράφων του Χόλιγουντ.
10.Lounge «θέλω να ζήσω για πάντα εδώ», Lufthansa
To Lounge της Lufthansa στο αεροδρόμιο της Φρανκφούρτης, διαθέτει ποτά (σε επίπεδο πολύ ψαγμένου μπαρ), φαγητά (σε επίπεδο εστιατορίου δίπλα στ’ αστέρια Michelin) και τευτονική αισθητική (ξέρεις, τη λιτή ομορφιά μιας Mercedes ή μιας Porsche, που δεν έχει να κάνει σε τίποτε με τις κραυγαλέες καμπύλες ενός ιταλικού supercar).
Τι άλλο μπορεί να θέλει ένας άντρας πριν (ή αφού) ταξιδέψει; A, ναι, γυναίκες... Ε, λοιπόν, το Lufthansa Lounge στη Φρανκφούρτη εξυπηρετείται από κάποια από τα κορυφαία δείγματα της άρειας φυλής...
9.Εναέριο spa, Emirates
Πρώτη η Emirates εγκατέστησε λουτρά και spa στα A380 της και επαναπροσδιόρισε τον όρο «πολυτελείς παροχές» στις πτήσεις.
Κλείνεις λοιπόν, ύστερα από συνεννόηση με το πλήρωμα, για μισή ώρα τη μια από τις δύο «shower suites»(με θερμαινόμενο πάτωμα, παρακαλώ) και κάνεις το ντουσάκι σου ή περιποιείσαι τον εαυτό σου. Νερό υπάρχει άφθονο και για τους 14 επιβάτες της First Class. Βέβαια, επειδή το πρόσθετο βάρος σε ένα αεροσκάφος κοστίζει αρκετά σε καύσιμα, το ντουσάκι έχει χρονικό περιορισμό τα 5 λεπτά. Αν ξεχαστείς, κινδυνεύεις να κυκλοφορείς με σαπουνάδες στα 35.000 πόδια
8.Πορσελάνινα σερβίτσια, Singapore Airlines
Στη Singapore Airlines ανοίξαν τα σεντούκια τους κι έβγαλαν για τους επιβάτες της Α΄ Θέσης τα καλά πιατικά. Φίνα κινεζική πορσελάνη...Τόσο φίνα που άμα πέσεις σε τίποτε κενά αέρος καλύπτεις με το σώμα το σερβίτσιο ώστε να το σώσεις, γιατί δε λέει να σπάσει μια πορσελάνη με την υπογραφή του Οίκου Wedgwood.
H σκέψη της εταιρείας, πάντως, είναι σωστή - ο «αστακός Θερμιδώρ» χάνει όταν σερβίρεται σε πλαστικό δίσκο με χωρίσματα.
7.ιδιωτική τρίχωρη σουίτα - Etihad Airlines
Αν η παροχή της Emirates («shower suites») περισσότερο συγκινεί μια γυναίκα, αυτή της Etihad Airlines είναι καθαρόαιμα αντρική. Ταξιδεύεις στο τριάρι penthouse του αεροσκάφους, (στρογγυλο)καθισμένος σε μια δερμάτινη πολυθρόνα του φημισμένου οίκου Poltrona Frau,παρακολουθείς ό,τι θες σε μια τηλεόραση 24 ιντσών και κάθε τόσο ανασύρεις μπουκαλάκια από το προσωπικό σου mini bar. Εάν το συνολικό περιεχόμενο ενός mini bar υπολείπεται της ημερήσιας δόσης σου (ή εφόσον τα κενά αέρος αλληλοδιαδέχονται το ένα το άλλο), υπάρχει στο αεροσκάφος Food & Beverage manager, ο οποίος μπορεί να φροντίσει για το refill...
6.Επώνυμα αξεσουάρ και δώρα, Qatar Airways
Έχεις περιποιηθεί τον εαυτό σου με όλα τα Armani που έχεις βρει στο νεσεσέρ που σου προσέφερε η αεροσυνοδός, έχεις απολαύσει το γεύμα σου με την υπογραφή του Nobu Matsuhisa, έχεις φορέσει τα ακουστικά Bose και ακούς την αγαπημένη σου μουσική... Ε, δεν θες και ένα σεντονάκι για να χουχουλιάσεις;
Στη «World’s Best Business Class Seat 2015», όπως έχει ανακηρυχτεί αυτή της Qatar Airways, τα σεντονάκια είναι του περιβόητου οίκου Frette και κοστίζουν περίπου 1.000 ευρώ το σετάκι!
5.Μασάζ και περιποίηση προσώπου εν πτήσει, Air Malta
Όσοι έχουν ταξιδέψει με εταιρείες low budget, γνωρίζουν πως το μοναδικό αντίδοτο στη νεκρική ακαμψία που προκαλείται από τον εξαιρετικά περιορισμένο χώρο, είναι ένα καλό μασάζ. Η Air Malta το προσφέρει. Ακόμη και στους επιβάτες της οικονομικής θέσης, ακόμη και στις κοντινές πτήσεις! Επειδή όμως το μασάζ είναι εντελώς δωρεάν - και η λέξη «δωρεάν» δεν υπάρχει στο λεξιλόγιο των low budget εταιρειών- η νησιωτική εταιρεία δεν περιλαμβάνεται στις εταιρείες που μειώνουν χώρο και προσθέτουν καθίσματα στα αεροπλάνα τους. Χέρια, πόδια και σβέρκος χαλαρώνουν από τα έμπειρα χέρια των μασέζ από τα Myoka Spas της Μάλτας, οι οποίοι παράλληλα προσφέρουν στους επιβάτες και δείγματα από είδη ομορφιάς.
4.Ειδικά προγραμματισμένο μικροκλίμα, Lufthansa
Στην Α΄ Θέση της Lufthansa ο αέρας είναι ΑΑ! Η καλή εταιρεία έχει εγκαταστήσει στα Airbus A380 της υγραντήρες που διατηρούν την υγρασία της καμπίνας στο 25%, αντί του 5-10% που είναι στην οικονομική θέση. Παρότι στις μετρήσεις οι Γερμανοί δεν θεωρούνται και τόσο αξιόπιστοι τα τελευταία χρόνια, η παροχή αυτή είναι σωτήρια, ειδικότερα για όσους πάσχουν από ιγμορίτιδα. Οι συσκευές που έχουν εγκαταστήσει διαθέτουν και σύστημα Zonal Drying που επιλύει οποιοδήποτε πρόβλημα προκύπτει από τον συγχρωτισμό πολλών ανθρώπων σε περιορισμένο χώρο. Έτσι και το φαγητό έχει καλύτερη γεύση και ο ύπνος είναι πιο ελαφρύς.
3.Θέσεις που μετατρέπονται σε διπλό κρεβάτι, Air New Zealand
Η Air New Zealand δημιούργησε τη Θέση Skycouch. Δύο ενήλικοι πληρώνουν στη μισή τιμή μια τρίτη θέση, και οποιαδήποτε στιγμή θελήσουν, πατούν ένα κουμπί και ένα υποπόδιο ξεπροβάλλει, μετατρέποντας έτσι την τριπλέτα των καθισμάτων σε ένα διπλό κρεβάτι, στο οποίο κοιμούνται πολύ άνετα δύο (πολύ) ερωτευμένοι.
2.Transit με Porsche Panamera, Delta Airlines
Οι πολυτελείς παροχές δεν εξαντλούνται από τις εταιρείες στους χώρους των αεροσκαφών. Η Delta Airlines, για παράδειγμα, προσφέρει αφιλοκερδώς στους «Diamond» πελάτες της, μεταφορά με Porsche Panamera μέχρι την πόλη της επόμενης πτήσης τους. Βέβαια, για να αποκτήσει κάποιος τον χαρακτηρισμό «Diamond», τους έχει πληρώσει ήδη μια Panamera.
1.Συναυλίες από διάσημους καλλιτέχνες, Southwest Airlines
Πρόκειται για την κορυφαία παροχή αεροπορικής εταιρείας: η Southwest Airlines πρόσφερε στους επιβάτες της πτήσης Nashville - Kansas City μια ζωντανή συναυλία της ZZ Ward και μάλιστα στα 35.000 πόδια ύψος!
Εννοείται πως τα τραγούδια της απόλαυσαν και οι επιβάτες της οικονομικής θέσης (αγνοούμε αν απόλαυσαν και τη θέα της, λόγω της γνωστής κουρτίνας που διαχωρίζει τις δύο θέσεις), αλλά αυτοί της First Class είχαν την ευκαιρία να παρακολουθήσουν τη συναυλία της διάσημης καλλιτέχνιδας από απόσταση που ούτε να την ονειρευτούν δεν μπορούν (ακόμη και πληρώνοντας το ακριβότερο εισιτήριο) σε μια αντίστοιχη σε στάδιο.
|
Tuesday, December 1, 2015
Subscribe to:
Post Comments (Atom)
No comments:
Post a Comment