Sunday, March 10, 2019


Κλείνει από σήμερα το πάρκινγκ της Πλατείας Ελευθερίας 

Κλειστό θα είναι από σήμερα το πάρκινγκ της Πλατείας Ελευθερίας, στο κέντρο της Θεσσαλονίκης, προκειμένου να αρχίσουν άμεσα τα έργα ανάπλασης.

Το πάρκινγκ αναμένεται να αλλάξει εντελώς όψη καθώς θα μετατραπεί σε τόπο μνήμης και πάρκο αναψυχής μετά την πρόσφατη απόφαση διοικητικής αποβολής που έλαβε την περασμένη Δευτέρα το δημοτικό συμβούλιο. Πλέον, έξω από το πάρκινγκ υπάρχει ειδοποίηση πως δεν θα δέχεται πλέον αυτοκίνητα από σήμερα Σάββατο.
Τα αμάξια έχουν φύγει από το πάρκινγκ και ο ανάδοχος του έργου αναμένεται να αρχίσει μέσα στις επόμενες δύο εβδομάδες τις εργασίες για την ανάπλαση - επιφανειακή διαμόρφωση και βιοκλιματική αναβάθμιση της Πλατείας Ελευθερίας, με συνολικό εμβαδόν 10 στρεμμάτων.
Η συνολική δαπάνη ανέρχεται σε περίπου 2,5 εκατ. ευρώ, ενώ η χρηματοδότηση θα προέλθει από κονδύλια του Πράσινου Ταμείου, της Ευρωπαϊκής Τράπεζας Επενδύσεων και από εθνικούς πόρους, ενώ η συμβατική διάρκεια του έργου ορίζεται σε 12 μήνες.


Οι εργασίες ανάπλασης της πλατείας θα ξεκινήσουν την Τρίτη όπως είπε στο Ράδιο Θεσσαλονίκη ο αντιδήμαρχος τεχνικών έργων Θανάσης Παππάς, καθώς όπως έκανε γνωστό το πάρκινγκ θα παραμείνει κλειστό και την Καθαρή Δευτέρα.
Σύμφωνα με τα προαναφερόμενα, και όπως υποστήριξε ο κ.Παππας, «την Τρίτη θα ξεκινήσει η πλήρης περίφραξη του πάρκινγκ όπως πρέπει. Δεν θα απασχολήσουμε τους γύρω δρόμους, γιατί θα πάμε σε δεύτερη φάση μετά και την λήψη μέτρων από την Τροχαία» είπε ο αντιδήμαρχος Τεχνικών Έργων.
Παράλληλα φάνηκε αρκετά αισιόδοξος καθώς όπως δήλωσε «έχουμε αρκετή δουλειά να κάνουμε, αλλά είμαι αισιόδοξος ότι ξεκινώντας τώρα θα προχωρήσουμε και πολύ σύντομα»


Όπως τόνισε ο κ. Παππάς η ολοκλήρωση του έργου σύμφωνα με τη σύβαση θα πραγματοποιηθεί σε ένα έτος, ενώ τόνισε με αποφασιστικότητα, ότι «εάν δεν έχουμε περιπλοκές και προβλήματα για επιφανειακή διαμόρφωση, ή προβλήματα στην πορεία σε σχέση με την Αρχαιολογική Υπηρεσία, πιστεύω θα τελειώσουμε πολύ πιο γρήγορα»

 

No comments:

Post a Comment